Vagyok a Minden...

 2013.07.26. 22:14

Vagyok a Minden ,

és vagyok a Semmi,

vagyok a Lelket átkeresztni ,

vagyok a Holdfény

mél-bú napon,

s vagyok a Napfény

mind-Hajnalon!-

 

Vagyok , mert hívtatok

mert - álmatlanok

a rőt-hajnalok,

mert nem nyílik

újra a szeretet-virág,

s eladja álmát

a  meggyötört , elalélt

szánalmas Ember-világ!!!-

 

Vagyok a Remény

és vagyok Juss

De e dicsőséggel

soha el ne fuss,

mert ára van 

az Isteni Dicsőségnek-

Meg kell felelni az

Emberi - felsőbbségnek

 

S, Ki ez árat

soha meg nem fizeti, +

hát Isten kegyelmét

soha nem élvezheti!!!-

Mert, dicső az IDŐ,

s, mérget nem oszt,

bár fejére osztotok

számlálhatatlan koszt,-

 

Bár tudjátok,

hogy a Shance ura Ő

mégsem értitek

hogy Ő az Igaz

alkotó s Teremtő!!!-

Egy ISTEN van csak,-

az IDŐ Igaz Istene

s nem szólhat bele

az Ember egyszerű

halandó gyermeke,

Nem szólhat bele

a teremtett Világ,

mert az IDŐ - szent

s új Értelemre vár !!!-

 

 

    -K-ROY-

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-ter-idoanalogia.blog.hu/api/trackback/id/tr105428222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása