Negyvenhét év távlatából

vakon írni egy Volt-osztályról

Igaz Lélekkel

nem lehet !-

 

Negyvenhét év távlatából

pátosszal szólni

a Megadott hivatásról

Tiszta Szívvel

nem lehet !-

 

Negyvenhét év távlatából

csak ítélhetek a

Kor ráncából,

ítélhetek a

nem kívánt sóhajtásból,

vagy az elgyengült

hajdani éles dobhártyából!-

 

Azért, - szeretlek Titeket! -

utáltam gimibe járni,

de voltam mindig is

örökkön pártoló Hívetek! -

Mert, szerettem a zsongást,

a számtalan együtt-hülyülést,

s szerettem az okos szót,

az önfeledt együtt-nevetést!!! -

 

Bár, olyan - ki mindíg

becsmérlőn megvetett

akad Köztetek Ma is ,

habár az IDŐ tényezője

esélyénél fogva,

Nélkülem , s ellenem

múlásán semmit sem alakít !!!-

 

Higgyétek ! A KÍN -

mit életemben

mások miatt átéltem ,

egy egész Osztály Kínja !-

de, nem sajnáltatom magam,

mert az Ember arra született,

hogy e próbatételt

Isten kegyelméből

erős Lélekkel kibirja !!!-

 

Szeretlek Titeket !!!

Bárminők is Vagytok,

Magatok után - immár

Szívemben -Lelkemben

Igaz , mély nyomot hagytok !!!

 

             -K-ROY-

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://en-ter-idoanalogia.blog.hu/api/trackback/id/tr175563478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása