Szeretnék már...

 2013.05.02. 16:17

Szeretnék már

gondtalanul élni ,

bajoktól távol

örömet remélni ! -

 

Szeretnék már

víg dallal mesélni ,

hét-próbás múltról

humorral beszélni ! -

 

Szeretnék nyugalmat

a kényszertől messze ,

szeretnék békességet ,

hogy Mindenki önmagától

csak a Jót szeresse !!! -

 

Megérettem - mint

venyigén a szőlő , s

nem vágyom küzdelemre,

mert töredezik kerekemben

szinte minden Élet-küllő !!! -

 

De, megtaláltam Párom ,

Kit mindig is kerestem ,

hogy Igaz Lelkét - ámulattal

szívemből szeressem !!! -

 

Megtaláltam - az Embert ,

Ki egy az ÉN-Magammal,

Kinek szerelmével

több vagyok egy

Őszinte Öntudattal !-

 

Kinek csacska észjárása

több, mint a jósok

légből kapott ,

szemfényvesztő látomása ! -

 

Kinek köszönhetem a Reményt,

hogy van még értelme

e Világban élni,

s alkotva tenni

minden Igaz Emberért !!! -

 

           -K-ROY-

A bejegyzés trackback címe:

https://en-ter-idoanalogia.blog.hu/api/trackback/id/tr165262380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása